...

...

ВІТАЄМО!

Про нас

Фотогалерея

Календар

«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Пошук по сайту

Форма входу

Погода

Соціальні мережі

Агрокар'єра

Для студентів

Пошук роботи

Корисні посилання

...

...

...

...

Архів записів






Середа, 08.04.2020, 20:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Івано-Франківський коледж
Львівського національного аграрного університету

the official web-site
Головна | Реєстрація | Вхід
Методична робота


Нормативна база

  Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників завантажити
 План роботи методичної ради завантажити

Положення про Школу молодого викладача

завантажити

Положення про науково-методичну раду

завантажити

Положення про електронні навчальні видання

завантажити


Методична робота

 

Бути педагогом, значить бути справжнім

реформатором майбутнього України, 

бути апостолом  Правди і Науки.

                                                                                        Софія Русова

У контексті модернізації вищої школи, визнання пріоритетності здобуття якісної освіти, підготовки висококваліфікованих науково - педагогічних кадрів великого значення набуває проблема теоретико-технологічного забезпечення методичної роботи, яка в єдності з іншими напрямами – навчанням, науково-дослідною роботою і вихованням – утворює систему освітньої діяльності вищого навчального закладу.

З утвердженням гуманістичної освітньої парадигми оновлюється вся система вищої освіти, переглядаються її основні пріоритети і спрямованість. Переорієнтація з освітнього змісту на особистість компетентного викладача, здатного структурувати наукове і практичне знання у найдоцільніші форми його подачі і сприймання студентами”, зумовлює необхідність оновлення існуючих підходів до підготовки науково-педагогічних кадрів, організації методичної роботи у вузі.

Методична робота в Івано-Франківському коледжі ЛНАУ є складовою частиною навчально-виховного процесу і одним з основних видів діяльності керівників відділень та викладацького складу.

 

Основною метою діяльності є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу.

    Координатором методичної роботи коледжу є методист Богдана Богданівна Баран.

    Основними напрямками методичної роботи є:

  • перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
  • створення навчально-методичних комплексів з дисциплін і спеціальностей у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
  • організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів та аспірантів;
  • аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів видання підручників, навчальних і методичних посібників і вказівок;
  • вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
  • організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
  • сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • допомога у підготовці викладачів до атестації;
  • вивчення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів.

Центрами методичної роботи у коледжі є методичний кабінет та циклові комісії. Вся робота педагогічного колективу навчального закладу спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми – забезпечення якості підготовки спеціалістів, підготовка конкурентоспроможного фахівця.

В коледжі склалася чітка система організації методичної роботи, яка охоплює всі сторони педагогічної діяльності та сприяє реалізації основної навчально-методичної проблеми.

Головними принципами науково-методичної роботи в коледжі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість.

Завдання науково-методичної роботи:

  •     Аналіз ефективного педагогічного досвіду та розробка рекомендацій щодо його  розповсюдження;
  •     Оцінка педагогічних знахідок  учителів, навчально-методичних посібників, довідників;
  •     Аналіз матеріалів з організації інноваційної діяльності. 

    З метою підвищення професійної майстерності викладачів в коледжі використовуються різноманітні форми навчально-методичної роботи:

                                          

1) Постійно діючі:

 

  • групові форми навчально-методичної роботи (методичні об'єднання класних керівників, циклових комісій, які є центрами методичної роботи, вивчення і втілення досягнень теорії та передового досвіду в практику викладання конкретних навчальних предметів/дисциплін, творчі та профільні групи, групи педагогічної майстерності, об'єднання викладачів за інтересами, практикуми та ін.) більш мобільні та динамічні, вони об'єднують педагогів та майстрів виробничого навчання за інтересами;
  • колективні форми навчально-методичної роботи (теоретичні семінари, педагогічні читання, методичні оперативні наради, виставки) покликані сприяти виробленню єдиної педагогічної позиції й підходів до вирішення важливих педагогічних проблем;
  • індивідуальні форми навчально-методичної роботи (наставництво, консультації, стажування, самоосвіта та ін.) відіграють важливу роль у навчально-методичному самовдосконаленні викладачів та майстрів виробничого навчання, оскільки наставництво слід розглядати як важливий напрям навчально-методичної роботи досвідчених викладачів з молодшими викладачами та тими викладачами, які в процесі атестації отримали певні зауваження й рекомендації щодо необхідності вдосконалення своїх знань і вмінь.

2) Епізодичні форми навчально-методичної роботи забезпечують якість проведення в коледжі днів науки і творчості, науково-методичних виставок, презентацій творчих та художніх робіт, конкурсів фахової майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання тощо.

    Види навчально-методичної роботи:

а) круглі столи, семінари викладачів щодо проблем реалізації концепції інноваційної освітньої підготовки фахівців та співпраці із роботодавцями з питань працевлаштування випускників;

б) засідання педагогічних, де обговорюють стан і проблеми освітнього процесу в навчальному закладі (відділенні, цикловій комісії) та окреслення альтернативних шляхів їх вирішення;

в) засідання педагогічної ради коледжу, на яких детально аналізують стан і рівень професійної підготовки здобувачів освіти, обговорюють і затверджують перспективний план роботи й розвитку навчального закладу, інноваційний досвід роботи викладачів, їх новітні надбання й досягнення та можливість впровадження в освітній процес коледжу;

г) методологічні й методичні семінари, які сприяють формуванню, накопиченню, виявленню, вивченню, узагальненню та поширенню перспективного педагогічного досвіду;   

д) індивідуальні та групові консультації із завідувачами лабораторій, центрів, відділення, викладачами, з  питань забезпечення якості виконання навчальної, організаційної, методичної та іншої роботи в коледжі.

    Моніторинг виконання навчально-методичної роботи в коледжі здійснюється шляхом:             

  • заслуховування звітів методичної роботи на педагогічній раді;
  • раді при директору та заступнику директора з навчальної роботи;            
  • заслуховування звітів голів циклових комісій;
  • звітування викладачів перед цикловими комісіями про свою роботу;


Розробка сайту: Голубчак О.М. © 2020